شرایط بازگشت کالا

فروشگاه لوکس فلز برای رفاه حال مشتریان خود شرایطی را فراهم نموده تا بتوانند کالای ارسال شده و تحویل گرفته شده که به هر دلیلی مانند ایراد ظاهری، شکستگی و له‌شدگی، کم‌وکاست در محصولات مونتاژی، ایرادات به وجود آمده در حمل‌ونقل توسط پیک فروشگاه و… نیاز به مرجوع کردن دارد را بازگردانند.

بازگشت کالا در شرایط خاص

بازگشت کالا فقط در شرایط زیر امکان پذیراست:
      • ایرادات ظاهری کالا (شکستگی، له‌شدگی، خم‌شدگی، رنگ‌پریدگی و ایراداتی ازاین‌قبیل)

      • هرگونه کمبود قطعات و کم و کاست در محصولاتی که نیاز به مونتاژ دارند.

      • خطای فروشگاه مانند اشتباه در تعداد، رنگ، طرح و مدل

      • عدم ایراد در بسته‌بندی کالا (به همراه پلمپ و چسب فروشگاه) و تحویل با بسته‌بندی سالم

      • عدم استفاده از محصول ایراد دار

مشتری موظف است هرگونه ایراد و مشکل را حداکثر تا “۷۲ ساعت کاری” به فروشگاه اعلام نماید. تحویل محلی کالا به مشتری و یا پیک ارسال شده توسط مشتری هیچ یک از شرایط بالا شامل نمی‌شود و امکان بازگشت کالا وجود ندارد.

بسته‌بندی کالا

فروشگاه لوکس فلز برای جلوگیری از آسیب به محصولات خود در حمل‌ونقل توسط شرکت ملی پست و تیپاکس، از بسته‌بندی خاص و محکمی استفاده می‌کند. وجه تمایز این گونه بسته‌بندی باحالت عادی جلوگیری از مشکلات احتمالی مانند دست‌کاری در بسته‌بندی و خراب‌شدن بسته است. در تصویر زیر نمونه بسته‌بندی کالا و محصولات فروشگاه لوکس فلز برای همهٔ روش‌های ارسال را مشاهده می‌کنید.

تحویل‌گرفتن بسته‌بندی خراب و ایراد دار از شرکت ملی پست و شرکت تیپاکس به منزله نقض شرایط بازگشت کالا است و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بسته با بسته‌بندی فروشگاه (تصویر بالا) از تحویل بسته خودداری نمایید.

بازگشت کالا در شرایط عادی

شرایط بازگشت و عودت کالا به همین‌جا ختم نمی‌شود و شرط‌های دیگری هم برای بازگشت کالا در شرایط عادی و به دلایل مختلف مانند عدم پسندیدن کالا، پشیمانی از خرید، تعویض کالا با کالای دیگر و… وجود دارد. چنانچه مشتری درخواست بازگشت کالا در وضعیت عادی را داشت، باید کالای دریافت شده شرط‌های زیر را دارا باشد:

      • کالای مصرفی و قابل‌استفاده به‌هیچ‌وجه “استفاده نشده” باشد.

      • کالا از لحاظ ظاهری و کارکرد هیچ ایرادی نداشته باشد.

      • بسته‌بندی کالا که کارخانه محصول برای آن در نظر گرفته شده است باز نشده و یا بدون ایراد باشد.

در صورت دارابودن شرایط بالا می‌توانید با فروشگاه تماس گرفته و کالای خود را مرجوع نمایید. پس از تأیید امکان مرجوعی، کالا به محل فروشگاه توسط مشتری ارسال می‌گردد. ضمناً امکان ارجاع یک محصول از یک فاکتور خرید جمعی با بیش از یک محصول به‌هیچ‌عنوان وجود ندارد.

تحویل‌گرفتن بسته‌بندی خراب و ایراد دار از شرکت ملی پست و شرکت تیپاکس به منزله نقض شرایط بازگشت کالا است و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بسته با بسته‌بندی فروشگاه (تصویر بالا) از تحویل بسته خودداری نمایید.

عودت وجه

پس از تأیید و دریافت کالا توسط فروشگاه درصورتی‌که کالا در شرایط خاص یا ایراد دار باشد، بخش حسابداری مجموعه اقدام به عودت وجه بین ۲ تا ۱۰ روز کاری می‌نماید. چنانچه کالا در شرایط عادی مرجوع گردد، پس از دریافت کالا توسط فروشگاه بخش حسابداری مجموعه با احتساب و کسر ۱۰% مالیات بر ارزش‌افزوده و هزینه نقل‌وانتقال بانکی و کسر هزینه بسته‌بندی و حمل‌ونقل (در محصول متغیر) از مبلغ پرداخت شده اقدام به عودت وجه بین ۲ تا ۱۰ روز کاری می‌نماید.